Framsteg...

Vi gör framsteg i kåken. Nu är faktiskt övervåningen
i princip klar. och det blev så grymt fint. Känner mig riktigt
nöjd med resultatet. Det som återstår där nu är lite kontakter, elementen
och att slutföra lilla tossin.
Så nån gång nästa vecka är övervåningen HELT inflyttningsklar, jipiiii!!!!

Bröllop
Jobb idag till 13:00 sedan åker vi direkt till Dalarna. Kommer nog fram rätt sent idag.
Bröllop imorrn och hemfärd på Söndag. Blir en intensiv helg.
Självklart har jag gått och blivit dunderförkyld oxå. Haft feber inatt och nu sitter
jag och snorar och hostar på jobbet. Måste trycka i mig lite piller så att
jag klarar helgen. Vill ju inte stanna hemma för det.................
Jag siktar på att bädda ner mig i baksätet och vila mig i form.

Häjdå!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan!

Allt bra med dig idag?

Kram Elin

2009-07-18 @ 15:56:10
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0