Dubbla jobb...

Har dubbla jobb just nu. Först vanliga jobbet och sen ett skift
i huset efter det. Just nu är det bara så kul att grejja i huset, man ser
resultat varje dag. Igår höll vi på till tio på kvällen.
Tippade i säng som två klubbade sälar sen.

Nu börjar övervåningen ta sin form. Golv, väggar, tapeter
och sådant är klart. Målet är att det ska vara helt klart idag.
Dvs lister, dörrar & lilltoan.

Efter helgen tar vi tag i nedervåningen. Kuuuul!

Kommer att bli en hektisk helg. Jobbar till 13 imorrn sen
bär det direkt av till Dalarna med bil för E och A.s bröllop.
Bil igen hem på Söndag.
Ska jobba 17 skift på raken sen så det måste bli en lugn
bröllopsfest för mig om jag ska orka.
Först jobbar jag 7 nätter sen 7 eftermiddagar och sen 3 nätter till efter det.
Låter kul va?
Sen kommer iaf belöningen = ledig 2 veckor!

Tjingeling!!!!

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: Jo, det är oxå de jag tror. Det är så oacceptabelt - speciellt i kiruna - att vara annorlunda.



Men det är ju saker man lärt sig under tiden och jag har fått vara tvungen att lära känna mig själv lite fortare och få mer självförtroende.

Det har ju även haft ltie gott med sig.



Tror inte jag hade varit den ajg var idag utan all min bakgrund kring detta. Idag är ajg stark och stolt över mig själv. Och det är de jag fått lära mig på ett helt eget sätt under den tiden.

2009-07-16 @ 18:45:32
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0