Dålig människa

Usch idag har jag kännt mig som en dålig människa.
Redan när jag vaknade kännde jag att jag inte var på något
bra humör. Har ju vart tvungen att vända tillbaka dygnet nu efter 8 nätter
så jag hade verkligen svårt att sova inatt.
Har bara legat o snurrat i sängen hela natten.
Trött, ont i huvet och illamående var jag när jag vaknade.
Tycker synd om mina grabbar som får ta smällen. Försökte såklart
att inte vara grinig eftersom de har ju inte med saken att göra ens.
Men kännde att jag nog lyckades sådär bra..... Urk!
Försökte vara i huset och måla innan jobbet, slutade med att
jag kräktes på toaletten och ytterligare en gång när jag väl kom till
jobbet.
Men jag skyller på mina vända-på-dygnet- fasoner. Snart är jag som ny igen ha ha.

OBS!!! För er som inte vet så är detta INTE magsjuka så ni behöver inte oroa er
för att bli smittad.

Efter någon timme på jobbet kom mina grabbar hit.... De två små såg lagom luriga ut...
Jag fick en present "- För att du är bäst" sa dem...
Men ååh underbara söta små hjärtana, och pappan såklart.
Så jag fick ett silverarmband oc massa pussar och kramar.
Vad får en inte på bättre humör än massa pussar o kramar av familjen???

Kommentarer
Postat av: åsa

oooh here we go...;-)

2009-07-28 @ 16:44:37
Postat av: Ia

Men så goa. Klart du är värd ett sånt smycke!



Hoppas du mår bättre nu : )Pyzz!

2009-07-29 @ 10:59:29
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Ia

Mäh. min kommentar försvann.



Nåväl. Klart du är värd ett "du är bäst" smycke!

Grabbsen e ju bara för goa!

Hoppas du mår bättre : ) Sys snart!

2009-07-29 @ 11:03:12
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0