Späckat schema...

Det är ju helt klart att dygnet är för kort.
Jag hinner då ansolut inte med alltjag skulle vilja och behöva
hinna under dygnets timmar....

Idag åkte vi direkt till slalombacken efter jobbet. Grabbarna
går skidskola, eller iaf den äldre. Den yngre är ju bara fyra år och
får därför vänta några år innan han får gå. Men inte vet jag...
han åkte hur bra som helst redan nu. Jag är rejält impad av
båda två. Första dagen på skidor i år för A och det gick hur bra som helst.
Och första gången nånsin på skidor för lillebror.
Utan att tveka åkte han nerför backen, började tom att svänga mellan
käppar. Han kan bli farlig i vinter......

Det märkas verkligen vem som är pappa åt dessa två =)
Ordet "feg" finns inte ens i deras ordförråd.
" Fullt ös medvetslös" kännetecknar den här familljen.

Skidskolan pågår två dagar till denna vecka och tre dagar nästa vecka
så kvällarna är iaf uppbokade ett tag.

Nu ska jag klämma in lite kramtid med min älskling oxå innan det
är sängdags!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0