Slut helg kvar!

-Shit pommes vad helgen har gått fort alltså.
Halva lördagen låg vi  i sängen och myste och sen var det dags att
skotra. Vi körde först upp till stan och tankade och sen ner
till Rautas. Det var sådär halvkul att köra. Mörkt, alldeles för
lite snö och lederna var otroligt knöliga. Snacka om att jag stidsade upp och ner
som en vante ha ha.

Grabbarna skulle på grabbfest i stugan bredvidoch jag
och S tog det bara jäkligt lugnt. Surrade lite med de andra grannarna
och eldade bastu.
Till våran förvåning kom de tebax snabbare än väntat. Vi hade inte ens hunnit
i bastun eftersom vi väntat oss att de skulle hålla igång ett bra tag in på natten.
Men eftersom den stackasrs värden själv för festen smällt av vid halv nio tyckte
de att de lika gärna kunde komma och umgås med oss.
(Vill ju även tro att de saknat oss ganska mycket)

Det var iaf jäkligt trevligt och skönt med bastu. NU måste vi verkligen sätta
fart med vår egen bastu. Vore ju inte dumt att få basta hemma oxå nån gång.

Nu dags för en arbetsvecka igen. Småkillarna har kommit idag och ska nu vara
här i två veckor. Skönt att ha dem hemma igen, de lyser verligen upp tillvaron
även om jag givetvis uppskattar att få egen tid med mitt hjärta också.

Nu ska jag passa på att njuta av den lilla stund som e kvar av helgen innan
den är slut.

Syns!

Kommentarer
Postat av: Fia

Skulle ru me på hockey imorn- onsdag?

2009-01-20 @ 11:34:48
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0