Nice!

Då var helgen nästan slut.... Blev en rolig helg. Lugnt och skönt och trevligt. Hade vart ännu bättre
om mitt hjärta varit med men nu är han ju i Norge och jobbar så jag får stå ut några dagar till.
Pysslade på hemma igår, städning och sånt som jag haft dåligt samvete över länge.
På kvällen kom lite folk hit... Så det blev Tacos och Alias ända till klockan halv tre.

Idag blev det en skotertur, så himla kul att köra igen. Eftersom Em vände hem för
fottbollsträning så vart det jag och grabbarna kvar. Nog var jag en bromskloss alltid
men de klagade inte iaf. Jag gjorde mitt bästa för att hänga på och det gick faktiskt riktigt bra.
Men förmodligen lär det kännas i armar och rygg imorrn. Brukar ju komma som ett brev på
posten såhär i början av säsongen när man inte är riktigt van att köra.

Känner på mig att detta kommer att bli en riktigt bra säsong =)


Kommentarer
Postat av: Ia

Vart var ni o körde?

2009-01-12 @ 15:49:26
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi körde först mot "väkköri" (ingen aning hur det stavas ha ha) och Pietarasjärvi. Sen därifrån mot Kurra förbi en by mitt ute i skogen som hette ngt på S. Från Kurra körde vi älven tebax. Det blev drygt 7 mil. Jag e kass på attt förklara... Har ju bara följt efter de andra =)

2009-01-12 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0