Jobb jobb jobb

Eftersom jag inte hade en aning om att min älskling
skulle komma hem hade jag jag ju såklart bokat in mig på
massor med jobb. Så nu hinner jag knappt se honom iaf. Fast snäll
som han är kommer han till jobbet med lunch och middag åt mig så
vi hinner iaf ses snabba stunder.

Jobbar förmiddag på mitt gamla jobbb och eftermiddagen på mitt nya
jobb. Så man kan säga att det blir låååånga dagar. Åker 05:30 och
kom precis hem. Men men det är ju självvalt och imorrn är det helg.
Måste säga att jag inte vet vilket som är bäst, gammjobbet eller nyjobbet.
Det borde väl egentligen vara det nya och givetvis är arbetsuppgifterna ljusår roligare
än på det gamla men men... jag vet ändå inte. Ska man ha en
klump i magen på jobbet?
Nåja det kostar att ligga på topp...........

Helgen ser ut som att det blir i Kurra om inte termometern
sjunker ännu mer, den bör ju helst stiga ett gäng grader
om man ska kunna vara ute alls för just nu är det -25,3 grader
här nere. Faschinerande att det kan skilja så himla mkt mellan
oss och stan, det är ju trots allt bara 1,7 mil och jag tror det var ca
-10 grader i stan.

Måste hoppa i bädden nu om jag ska orka med morgondagen oxå!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0