Jahaaa

Jahhaaa osså hamnade man på den där krogen iaf......
Först var det tal om skotertur och sällskapsspel och sen var det tal om att
gå på "Mommas" och ta ngn öl.... Och vad blev det?
Jovisst "Mommas" och sen "Ferrum". Jajamänsan...

Det var som att gå på "Lompisdisco" eller att vara på ungdomsgården ungefär.
Så känndes det iallafall, det är ju tydligen 18-årsgräns på fredagar. Jag kännde mig hyfsat
gammal och skrynklig där bland alla översminkade tonåringar med häng på brallorna.
Ha ha Låter ju till och med som en gammal tant. Jag är ju trots allt BARA 30 år. Och till råga
på allt var jag dessutom nykter... det ni. Och just nu känns det som ett extremt bra drag
av mig.
Nä men faktiskt, jag hade ganska trevligt iaf. Hade ju trevligt sällskap
och fick dansa lite....

Kollade nyss in facebook en snabbis och såg att mina kära vänner (några av dem iaf)
har bokat resa hit upp i April. Det gjorde mig såååååå glad. Längtar så efter dem.... ska
verkligen bli kul att umgås och åka skidor/bräda med dem. Love u!

Nu e det dags för sängen!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0