Jädra förkylning

Jomen visst, Nu har jag vart förkyld i mer än tre veckor. Börjar verkligen att irritera mig,
Normalt brukar jag bli hyfsat skum när jag inte tränar på några dagar....
Nu har jag inte rört mig på som sagt ca tre veckor och till råga på det ätit som en
gris hela jul o ch nyåret. Som pricken över iet jobbar jag ju på ett gym och får snällt
bara titta på alla pigga och fräscha människor som tränar hela dagarna.. GRRRR!
jag e avis som f-n!!!!
Nu känns det även som att min hjärna sakta slutar att fungera.. Blir seg och trögtänkt och även det skyller
jag på min inaktivitet.
Men istället för att gnälla ska jag nu glatt se fram emot att bli frisk... Börjar faktiskt att bli
bättre så det går framåt iaf. JIPPI!

Har mkt roligt att se fram emot på jobbet så det e kul. Ska börja med flera nya
arbetsuppgifter bland annat ska jag börja instruera igen. Ska köra två pass spinning
och ett pass Bodypump i veckan. Längtar tills jag kommer igång samtidigt som jag får prestationsångest
eftersom jag just nu inte direkt känner mig i form =(
Och som vanligt kommer det tankar som.. - Tänk om ingen vill komma på mina pass?
Urk! Vore ju inte bra för självförtroendet som redan är i botten ha ha....

Imorrn är det helg, skööönt!
Får se vad som händer, är rejält sugen på att göra något kul men borde väl ta det lugnt
och kurera mig ordentligt! Får hitta på något som är kul OCH skonsamt mot förkylningen =)

Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0