Helg!

VEckan har bara rusat förbi och nu är det helg. Jobbar i och för sig
hela helgen eftersom vi har Yogahelg på jobbet. En massa olika yogapass
som folk får komma och prova gratis. Har vart riktigt trevligatidag förutom att
jag blir lite avis på alla som får gå på pass när jag inte kan det.

Imorrn ska jag försöka att klämma mig in på ett yogapass innan jag börjar jobba.
Tror att alla människor skulle behöva gå på yoga, det är både bra fysiskt och psykiskt.

Sitter nu och väntar på Uffe och Johan som åkt upp till stan för att hämta Pizza
åt hela gänget. Ska bli gott, det får man väl unna sig på en Lördag?!
Sen blir det antingen att spela lite spel typ Alias eller bara vanligt soffhäng. Jag
känner mig ganska trött så för mig kvittar det.

Nästa vecka är det igen skidskola för hela slanten.
Här är en bild på M, våran fyraåriga skidstjärna! Obs, A är givetvis oxå en stjärna
men han fastnade inte på bild just den här dagen =)                                                      

                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0