Glad överaskning =)

Ha ha Idag kom min älskling hem....... äntligen!
Jag var helt bombis på att han skulle komma på torsdag kväll.
Igår fick jag ett trevligt mess av S att jag var bjuden dit på middag idag
efter jobbet. Gött, tänkte jag. Det är ju skittrist att laga mat själv och framförallt
att äta själv. Så jag åkte dit efter jobbet idag och fattade ingenting....
Helt plötsligt dök älsklingen upp från toan... Snacka om att jag
blev förvånad.... Sååå kul, jag fick till och med tårar i ögonen sa
S lilla tjej I som förövrigt bara är 7 år och ändå lyckades hålla god min
utan försäga sig. Det är bra jobbat!

Nu ska jag mysa.........
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Fia

busigt värre va ? :)att bli överaskad så?!



Ca 13 - blir det i Kurra till helgen kollade jag nu. Helt ok tycker jag nog.... Inte - 27 gr som när vi var där sist. Kram kram

2009-01-15 @ 17:19:41
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Me

hi hi, ja det var busigt värre =)

Aha, nice då blir det iaf inte tokkallt. Åker

ni imorrn ällä? Vi får höras imorrn och

planera lite kanske... Ringer från jobbet!

Natt natt

2009-01-15 @ 22:26:50
URL: http://shoppaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0