Fy på mig!

Men herregud, inser ju att det är fem dagar sedan jag skrivit senast. Det är ju katastrof.....
Asså, mina dagar går sååå snabbt så jag hinner inte med själv.

Har i vilket fall varit en händelserik vecka både på gott och ont kan man lugnt säga.
Det har varit hektiskt i vanlig ordning med att hinna med barnens träning och så vidare.
Har haft en lite diskussion med chefen igår om min arbetssituation som egentligen
inte är hållbar längre. Det är svårt att prata med henne och man känner sig bara kränkt så fort
man försöker att framföra något man tycker. Jagt brukar ändå alltid försöka komma
med konstruktiv kritk men inte ens det biter på henne. Hon verkar tro att hon är felfri, vilket
är jäkligt trist eftersom det bara är henne själv det drabbar. Mina föutsättningar på jobbet kanske
funkar när man är 20år men derfinitivt inte när man är 30. Enda som håller mig kvar
just nu är kunderna och att själva arbetsuppgifterna i sig är jätteroliga.

Men har ju alltmer tagit på mig jobb åt min gamla arbetsgivare för att få ihop peningar.
Igår jobbade jag först på mitt sk nuvarande jobb och sedan direkt ut och jobba natt åt
det gamla jobbet. Hopppade isäng ca8 imorse och har bara sovit ca 4h. kan inte sova längre.
Får försöka att hålla mig sysselsatt så att maninte blir en plåga för sina nära o kära =)
Ja<g kan lätt bli det när jag e trött!!!

Osså brann ju Lompisskolan ner i förrgår, helt och hållet. Tycker synd om alla barn som inte får
gå till skolan på ett tag. Har själv gått påden skolannär jag var liten. Min teori är att braden var anlagd.
Hur troligt är det annars att det börja brinna i en gympasal???
Osså var det ju ett mord samma natt. Helt sjukt vad det händer i lilla Kiruna helt plötsligt..

Får skriva mer sen. måste hoppa o paltorna och åka på stan innan jag börjar jobba igen.
Har råkat se i tidningen att det är en del rea nu under snöfestivalhelgen så det rycker lite i shoppingtarmen
Hi hi hi. Måste nog sätta sprätt på en del av bonusen från mitt sommarjobb, det e jag väl värd????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0