Fortsättning...

Jodå som sagt....... blev avbruten i mitt förra inlägg, satt och skrev på
jobbet och chiefen kom så jag vågade inte sitta kvar och blogga. Är nog inte
så poppis hi hi.

Nåja, annandagen åkte vi iaf iväg till en stuga i luleå där grabbarnas farbror med familj samt farmor var.
Var himla mysigt... god mat, lite vin och bastu.
På hemvägen hann vi till o med svänga in på Ikea en sväng.... Blev som vanligt
mkt mer än vi tänkt oss. Osså hann jag även in på en stor fin Gina Tricot butik med halva priset = drömmen.

Gårdagen dvs nyårsaftonen firades här hemma med vänner. En trevlig och galet lång kväll blev det. Till o med barnen
var uppe till ca 01:30 och vi tacklade av vid  fem snåret,
Så idag har vart en ganska trött men skön dag, har faktiskt inte varit utanför dörren ens.
Det är nog första gången på extremt länge som man inte går utanför dörren.

Fick ju en så himla fin liten dator ev min älskling i julklapp. En liten vit sak: passar
mig perfekt, ryms till och med i handväskan. Inte för att jag brukar ha det men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0