Datasnille =)

Hrm... man borde verkligen lära sig mer om datorer....
När något krånglar sitter man ju som ett fån och fattar ingenting...
Har fått hjälp av Niklas snälla snalla vän J eftersom våran ena dator
betett sig som om den haft inflensa eller nåt...... Toktrög alltså!
Vi har även fått bekräftat att vi båda är datamongon utan dess like......
Ringde alltså hit J för hjälp med dator och internetkrångel....

Jag/N - Alltså vårat trådlösa internet funkar inte alls... (gjorde det förut)
Snäll vän J - Hmm... kan bero på att eran router inte har trådlöst.....
Och vi som tyckte att vi kollat det mesta..... Telia hade alltså skickat oss fel router,
inte svårare än så men det fattade inte vi.

Har börjat stöka undan julen lite smått, idag åkte granen ut. Mest eftersom N åker
iväg på Tis igen så jag passar på att få hjälp innan det. Inte för att det är speciellt jobbigt
men det är trist. Imorrn åker världens bästa svärmor till Stockholm igen och vi kör barnen
till sin mor så på Tis är jag singel i huset igen.

Det har inte blivit mycket uteaktiviteter denna julen.... antingen har det vart
apkallt eller så har någon av oss varit sjuka. Har inte ens testat min skoter ännu, ¨
den står ute på gården och bara väntar. Nåja, det hinns väl!

Nu ska jag umgås med "svämpa" hennes sista kväll i byn.....

Lots of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0