2008

Har blivit utmanad av Sofia och tänkte att jag gör detta även om jag som vanligt e sent ute....

Blev någon/några dav dina vänner föräldrar i år?
Jepp flera stycken

Dog någon som stod dig nära?
Nej inte detta år för ovanlighetens skull. Har varit alldeles för vanligt förekommande sista tiden.

Vilka länder besökte du? 
Norge o Spanien

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Semester

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
22/9! 

Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Flyttat hem igen

Största misstaget?
Gör inga misstag =).

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, bara förkylningar
 
Bästa köpet?
Mitt hus.... fast det var ju 2007. Då får det bli min Canada Goose jacka, sååå skön!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder såklart... spenderar pengar på det mesta.

Vilken var din favorittrend?
Leggings och bylsiga överdels-trenden

Vilka artister/sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Takida- Curly Sue. Katy Perry- I kissed a girl m.m

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare än 2007 och BETYDLIGT gladare än 2006

Har du förändrats mycket?
Nja..

Vilket plagg använde du mest?
leggings

Blev du kär i år?
Ännu kärare

Favoritprogram på tv?
Lyxfällan.... Känner igen mig =)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nix

Bästa boken du läste i år?
hinner aldrig läsa

Något du önskade dig i julklapp och fick de?
Önskade mig inget särskilt

Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig inget särskilt

Årets bästa film?
P.S I Love You  Lätt bäst

Ett uttryck du missbrukat 2008:
"Det löser sig"

Något som du irriterat dig på under året?
Ja såklart massa saker

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
FYLLDE 30! Hade partaj hemma i Jukkas med massa folk, Kul!

De bästa nya människorna du träffade? 
Maria på LK

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som vanligt fast den har nog blivit lite lite piffigare.

Favoritmånad?
September och Maj

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Umgåtts ännu mer med vänner.... Semester... och miljoner

Vilka utmanar du att göra denna lista?
http://www.systerstrul.blogspot.com/    My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0