Zzzzznark!

Vilken dag... än en gång =)

Hunnit med idag:
-7:00- 11:00 Jobb Sec
-11:30-12:30 Jobb SC Spinning
-13:00 Arbförmedlingen
Springer in på Monsters och surrar med Ia, inte sett sedan bebis kommit (ser oförskämt fräsch ut)
Alltså tredje barnet som kommit nu....
-14:00 Seeen lunch på Safari med Soffan (Hann faktiskt sitta ned och prata i lugn och ro)
Fast med tanke på hur lågt mitt blodsocker var till en början var jag nog inte särskilt trevlig.
-15:30 - 22:00 Jobb SC (Stressigt som f-n)
Återigen totalt blodsockerfall då jag halvt svimfärdig petade i mig middagen vid halv nio snåret
Har precis snubblat in genom dörren hemma..... ALLA sover som stockar, kul för dem!
Har även hunnit med att packa barnens väskor och vika deras kläder till imorrn.
Måste bara skriva några rader för att varva ner lite innan man stupar i sängen.

Snacka om att man är i ett ekorrhjul.....
OBS! Jag lever inte som jag lär just nu... Hrm utbildad Idrottsvetare/Friskvårdskonsult... Ironiskt!

                                                         

Imorrn är en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0