Sjukt j-vla kallt!!!

Asså nu har det ju varit extremt kall jäkligt länge. Och då menar jag kallt. Nu till exempek
visar tempmätaren -29,3 här i Jukkas. Och för en gångsskull är det inte bara här det är
kallt. Det är ju för tusan lika kallt i stan (typ).

Skulle ringa till Nicke idag och råkade slå en siffra i nummret fel. Jag hamnade
hos en trevlig gubbe i Norrköping istället. Vi surrade en stund när han hörde att
jag ringde från Kiruna. Han höll på trilla av stolen när han hörde hur kallt det är här.

Men hur som helst, nu börjar man även att minnas vaffö man faktiskt bor här oxå.
Solen har börjat titta fram och det är ju bara så enomrt vacker här på vintern.
Finns inget bättre ställe... och vänta bara till våren när det är lite varmare ute. Då
finns det absolut inget bättre ställe att vara på.

Jag tog lite bilder på jobbet.... Observera att jag har en skitdålig mobilkamera (önskar att
jag haft med vanlig kamera)



    

Nice va?

Nu ska jag käka lite Ben & Jerrys glass och glo lite tv. Sen spikmattan en stund innan man slumrar....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Harregud, kring dig händer det då grejer..! Tittade in på bloggen eftersom det var ett tag sen sist och tänkte uppdatera mig lite vad som händer i ditt liv... sälja huset och sluta på jobbet!? Ujujuj... tycker väl inte att det var såååå länge sen jag kikade in här men tydligen... eller så är det en viss dam som kör på i 120 så en annan långsam Umeåbo inte hänger med... ;) Hoppas allt är bra, vi måste höras nån dag :) Saknar dig! Kram!

2009-02-19 @ 09:18:08
Postat av: Ia

Utmanar dej på min blogg!

2009-02-19 @ 11:01:20
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0