Såå trött!

                                          

Asså jag är så trött just nu. Hade kunnat sova flera dygn känns det som. Är lite läskigt att känna såhär tycker jag. Jag vill
ju liksom vara pigg hela tiden. Och dessutom har jag inte tid att vara trött....... kanske är därför jag är det.
Mitt dygn räcker liksom inte till..... Men det är klart att om man går på max hela tiden så säger väl kroppen ifrån till slut.
Det här vet jag ju faktiskt (har läst det i skolan) men det ska ju inte drabba mig själv.

Men det är nog i mitt fall mest den psykiska pressen som tar kål på mig, jag har en förmåga att ställa j-vligt höga krav
på mig själv. Vill ju bara få ihop allting här i livet och nöjer mig aldrig förrän det är perfekt...... Vilket det förmodligen aldrig blir eftersom jag hela tiden höjer ribban.

Nåja har ju jobbat natt i helgen och sen igår direkt till ordinarie jobbet för att jobba där. Måste skärpa mig!!!!
En del av min trötthet går ut över stackars hjärtat. Uff det vill jag ju inte, han är ju det bästa jag har för tusan!!!
Love u dear!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0