Pissed!!!

                                                                      

Asså nu är jag arg, rent utsagt så j-vla förbannad är jag.

Har återigen precis snubblat in här i hemmet. Idag var iaf
som tur var älsklingen vaken. Det behöver jag verkligen idag.
Massa kramar o pussar och någon som lyssnar när jag
pratar av mig..........

Har haft en rejäl j-vla diskussion med "chefen" på jobbet...
Borde inte vara möjligt eller ens lagligt att driva ett företag om man inte
kan kommunicera med sina anställda på ett anständigt sätt.

På grund av att jag inte tar vilken skit som helst och idag
frågasatte vissa grejer blev det personangrepp på hög nivå....
Asså från hennes håll...
Jovisst, jag är tydligen nonchalant, tar inget ansvar och har dålig attityd.

Men visst vi säger så.... Inte för att skryta på ngt sätt men jag har
faktiskt bara fått bra referenser från andra arbeten. Men det är klart, det kan ju vara
så att jag plötsligt blivit en nonchalant, oansvarig person med dålig attityd..........

Personen i fråga har haft i princip samma
dispyter med ett gäng tidigare och nuvarande anställda.
Är det månne läge för lite självrannsakan?????????

Nä fortsättning följer imorrn, ska ha ett snack med människan kl 14:30
imorrn. Vad nu det ska leda till.... Och om nu människan behagar att
dyka upp vilket hon inte gjort de senaste tre gångerna vi bestämt möte.
Hrm undrar vem som är nonchalant egentligen.

Kommentarer
Postat av: Ia

Hoppas natten gick bra på jobbet.

Min gick helt ok, vilat lite.... Nu hemma o slappar.

2009-02-14 @ 10:31:47
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0