Nervig dag...

Uff  vilken dag det har varit idag....
Först har jag instruerat Bodypump pass idag för första gången på skitlänge.
Det var grymt kul men var nervös som f-n. Det märktes kan jag säga... Ha ha, jag tappade
bort mig flera gånger men men det får de ha överseende med.
Sen kände jag mig som världens mest otränade människa, flåsade och svettades som en tok!
Är inte van att hålla låda samtidigt som man kör, dessutom måste man ju köra extremt korrekt
när man står där framme. Annars kan man ju faktiskt "småfuska" lite hi hi

                                                             

Jaha och imorrn kommer nästa utmaning... Spinning! Har ju själv hållt på med det bra länge men det blir premiär som
Spinninginstruktör... Många saker att hålla reda på.... Musiken, takten, Stereon, micken, deltagarna, peppa, innehållet i låtarna dvs vad man egentligen ska göra och ge instruktioner i tid samt mycket mer.
Nåja bara man får det första passet gjort så känns det nog bättre sen.

Nu på kvällen har vi visat vårt kära hus för massa folk. Det är ju oxå lite nervpirrande för vad folk ska
tycka och om vi ska få sålt huset till det pris vi vill ha.

                   


Nu ska jag repetera lite för i morgon sen får det vara nog. Då har jag producerat tillräckligt med stresshormoner (adrenalin, kortisol coh noradrenalin) för idag.

Behöver min skönhetssömn oxå!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0