Mys med Melle!

Är hemma och myser med M som är lite krasslig. Han är en sån myskille
så det är inte klokt. Vill bara mysa och mysa hela tiden. Så vi myser på
här hemma medan N e på jobbet och A e i skolan.

Nu har jag iallafall gjort det: Jag har slutat på SC!! Eller slutat och slutat,
jag jobbar helgen men sen är det slut med det....
Känns såååå skönt, vet att det är helt rätt beslut.  Har även behållt min stolthet
på köpet. Är alldeles för gammal för att låta mig bli utnyttjad. Punkt Slut.

Var igår en sväng på 1-årskalas. Var helt galet mycket folk. Man undrar ju hur det
ska bli när lillisen bli större liksom. Det var minst 8 bilar ute på gatan så det såg
ju ut som ett 50-årskalas eller nåt hi hi. Nåja, ska det va så ska det va!!
Grattis söta lilla V



Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0