Lägesrapport...

Helgen:
Då var helgen över och sanbbt gick det. Men det har varit en mycket bra
helg. Det var massor med folk premiären till ära och relativt bra väder.

Vi kom upp sent Torsdag kväll/natt och fixade iordning med värme och allt sådant.
Fredagen gick åt till att sälja en av våra skotrar så nu har vi äntligen "bara" två kvar, det bör väl räcka.
Kvällen spenderade vi i grannvagnen med några glas vin, trevligt trevligt....
Lördagen var vi upp i backen och det var sååå kul att få åka igen, sen blev det afterski och lite
småparty i en annan grannvagn på kvällskvisten. Också trevligt trevligt...

Jobbet:
Idag har jag försökt att få tag på den där "människan" för att säga att jag tänker sluta
men har inte fått ngt svar.... Nåja, börjar jobba 15:30 så  får väl hoppas att hon är
där så man får det sagt.

Hemmet:
Vi har fått in ett bra bud på vårt hus. När det äntligen började lösa sig med allt blev det istället
"tjorv" med det andra huset (det vi lagt bud på). Jovisst så nu är vi uppe i helt andra summor än vi hade tänkt oss
för det huset och det är inte klart ännu. Har dessutom helt tappat förtroendet för en viss fastighetsförmedling
i den här stan, Jäkligt trist!

Nu ska jag fixa mig och åka och kolla på ytterligare ett annat hus innan jobbet.

Varma kramar till alla som läser min blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Hoppas du fick tag på den där "människan" idag.

2009-02-24 @ 18:58:21
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0