I nattmössan...

Sitter på jobbet och småyrar... Börjar bli riktigt trött men försöker att aktivera mig så gott det går.
Det är lite läskigt hur seg man blir i skallen såhär på nätterna....Allt går liksom i slowmotion.

Har jobbat sedan 17:00 idag och har nu ca tre timmar kvar inna klockan är 06.00 och jag får åka hem
och krypa till kojs. Tycker att det faktiskt går relativt lätt att jobba natt ändå.
Har hunnit med en hel del saker än så länge faktiskt. Givetvis en del jobbrelaterat men oxå
lite privata prylar. Har fixat med mina spinningpass så nu är de helt klara. Känns skönt, tror
att de är ganska bra till och med..

Har haft mycket sällskap här idag också. Mina grabbar kom hit med mat så vi käkade och sen blev de
kvar här ett bra tag. Grabbsen fick bland annat åka med J i en stor lastbil, de tyckte att det var kul men var lagomt trötta
oxå för kl var ca 23 när de kom tebax.  En hel del bekanta har kikat in och druckit kaffe... skönt med lite sällis.

Sen har vi självklart kikat på Melodifestivalen oxå men jag måste säga att det var bättre förr.... =)
Har jag blivit för gammal för det där eller vad...?
Jag menar LIli & Sussie tex, är det inte läge att ge upp?????




Här följer fortsättning kring min dispyt med "ni vet vem":
Försökte ju då i fredags att väldigt pedagogiskt sätt framföra mina åsikter men märkte
att det är som att prata med en vägg. Alltså, totalt lönlöst!!!
Så mitt beslut är att sluta jobba där, det är tamej f-n det enda rätta.
Orkar inte beblanda mig med såna människor. Så nu återstår bara
att besluta när jag ska sluta och om jag ska instruera där ändå.
Vill ju liksom gära det, är ju bland det roligaste jag vet. Så jag tror det
får bli så.

Lite sena alla hjärtans dag kramar till alla jag tycker om!!!

Kommentarer
Postat av: Ia

Hej du storbloggrn`!

Allt väl idag? Ni har väl svinkallt i byn?

Hugs!

2009-02-17 @ 22:51:09
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johodå allt väl här... Asså det är ju svinkallt. och faktiskt inte bara i byn heller...



hur går det på ny jobbet då?



Puss puss

2009-02-18 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0