Hemma igen...

Snacka om att helgen går snabbt....  Har vart uppe i Gränsen i husvagnen och myst på...
Men eftersom tempen som sagt höll sig på  - 20 hela helgen blev det inte mycket
ute aktiviteter. Trots det gick helgen apsnabbt.
Vi har pysslat med att få värmen att fungera och lite annat smått och gott.
Medans N har meckat med det ena o andra satt jag med datorn i famnen och
knåpade på mina pass som jag ska börja köra på Tisdag.
2 Spinningpass, ett lätt och ett medel samt ett Bodypump pass blir det!!!

Det var verkligen skönt att få en helg för oss själva. I vanliga fall går ju veckorna i
190 knyck så man hinner ju aldrig bara vara....






Sen vi kom hem har vi rännt runt och fixat i hemmet så att det ska se så fint ut som möjligt
till på Tisdag. Då ska det komma massa folk och kolla på vårt hus som vi kanske ska sälja...
Det är lite ångest över hela grejen. Trivs ju så bra i vårt hem.... Samtidigt ser jag fram emot att
flytta till stan också. Allt blir så mycket lättare då..

Man vet vad man har men inte vad man får..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0