Trött men glad

Men huva vad trött jag är idag.... Hade extremt svårt att sova inatt och det
straffar sig såklart idag, urk!
Jag låg och snurrade trots att jag var jättetrött. J, L och lilla E kom ca
kvart i tre inatt och då hade jag ännu inte somnat.
Somnade väl nångång efter det så det var ingen pigg Sara som väckte
grabbarna halv sju imorse. Men de var så himla duktiga. Jag sa bara en
gång att vi måste vara tysta så inte lilla E vaknar och de var verkligen tysta.
Viskade och tassade på tå, sötnosarna!

Nåja idag är jag och grabbarna bjudna på middag hos grannarna, trevligt trevligt
Passar perfekt när man är såhär trött och slippa tänka på middagen.
Lite trist kanske när vi nu har gäster hemma men vi hinner med dem oxå ikväll.
Och såklart resten av alla dagar de ska vara här =)

Sent inatt kommer ju också äntligen min älskling hem...
Har saknat honom jättemycket som vanligt =)
Och tror nog att grabbarna har saknat sin pappa lika mycket så
han lär nog få ett kärleksfullt välkomnande.

Massa jul och massa kärlek till alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0