Konstant pinknödig!

Det verkar som att llillisen i magen nu har bestämt sig för att
ligga och trycka på mn kissblåsa hela tiden. Jag springer
på toa hela tiden och ändå kommer det knappt något.....
Det märks också att den lilla har blivit större för rörelserna
är bra mycket kraftigare nu. Men det är klart med redan 2
julbord avklarade blir det nog en bastant kille eller tjej he he....

Igår hade vi julbord med jobbet på Dundret i Gällivare. Jag for iväg
på stan innan för att köpa mig nå kläder att gömma mig i. Urk, vad jag
känner mig grå, svullen och trist alltså.
Men det slutade iallafall med något från garderoben eftersom jag inser
att detta tillstånd är som det är, lika bra att framhäva magen istället.
Många menar ju att det är så vackert att vara gravid.... men jag känner mig
allt annat än vacker.
Dock känns det 100 gånger bättre än innan gårdagen eftersom jag fick massa
fina komplimanger av folk... Blev så glad och det behövdes verkligen. Från och med
nu ska bara vara stolt över min mage =)

Lite bilder från gårdagen:

     


Kommentarer
Postat av: sofie

ÅÅÅ vad fin du är.Jätte fin mage! kram sofie

2009-12-17 @ 11:43:01
URL: http://softsofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0