Hopplös

Jo jag är helt hopplös på att komma isäng i tid på kvällarna. Jag är oftast helt slut på
eftermiddagen och när det blir läggdags vaknar jag till liv och börjar med alla möjliga
aktiviteter. En riktig nattuggla är jag och då oxå såklart toktrött på mornarna.
Allra helst nu under graviditeten.... Hade nog kunnat sova halva dagen om jag
kunnat.
Imorse försov jag mig nästan 2 TIMMAR, tur man har flexibelt jobb ibland =)

Jag älskar verkligen julen och ser så fram emot nästa vecka när huset är
fullt med nära och kära. Imorrn kommer grabbarna, på Mån kommer N hem och
på Tisdag kommer "Svämpa", bror J, L och lilla E. Alla ska bo här oxå så
det blir mysmysigt. Just nu myser jag bara runt bland alla fina tända ljus
och stjärnor.

      

Kommentarer
Postat av: Ia

ja visst är det mysigt med jul : )

Hörs senare

2009-12-20 @ 11:33:44
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0