Helgen över

Oj vilken bra helg vi har haft =)
Sådär lagomt mycket att göra och lagom mycket
helglugn så man känner sig utvilad och nöjd.
 Fredagen hämtade jag grabbana från skola och dagis
och så for vi direkt pp badhuset. det var verkligen skönt att
bada och basta litegrann. Efter det käkade vi skräpmat och for
sen och hälsade på mina goa bröder. Vi var hemma först vid
tio snåret och grabbsen stupade isäng.

Lördagen började med lååång sovmorgon. M vaknade halv 10 och A sov
ända till halv elva..  De ni =) Mitt tjatande om sovmorgon verkar
ha gett resultat hi hi.
Medan grabbarna var på kalas for jag runt på stan och försökte
inhandla de sista julklapparna som jag tyvärr inte är klar med
än heller. Efter det fick vi besök av R O R och de röjde lös.
Vi avslutade dagen med sedvanligt lördagsmys med tecknad film
och massa godis.

Inte vet jag vad det är för fel på mig heller, har kanske sovit för mycket eller nåt.
Men när grabbarna somnat igår började jag städa huset. Alltså då pratar vi sent. Kom isäng
efter kl 2 nån gång.
Nåja helgen har vi avslutat idag med julkul på gymnastikklubben.

Imorrn kommer mitt hjärta hem oxå, jipiii!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0