2 snabba veckor förbi!

Jepp då var det tomt i huset igen...
Två veckor för mig själv väntar återigen.
Men som sagt, det är inte hela världen eftersom
den mysiga julen närmar sig.

Helgen gick hur snabbt som helst som vanligt.
Lördag tog vi en rejäl mysmorgon.. eller iaf jag och barnen.
Pappan hoppade som vanligt upp och jobbade i tvättstugan.
Men jag klagar inte.... Ser fram emot en splitterny tvättstuga/badrum!
Efter diverse besök gick vi och käkade julbord på Citykrogen, jag N och grabbsen.
Vi åt som tokar, ja till och med barnen var sprickfärdiga efteråt.
Sen hem och kolla film och mysa med grabbsen.
Och vi lyckades till och med klämma i oss ytterligare godsaker. =)

Söndag började vi med att kolla GKNN.s juluppvisning på Sporthallen, sen
till julmarknad på Vargen.
Väl hemma pyntade jag och grabbsen julgranen. Så nu står den och glittrar så
fint i vardagsrummet.
Mer än så hanns inte med innan S kom och hämtade M & A som nu ska vara hos henne
i två veckor.


Har tänkt på det där.... Måste ju vara extremt jobbigt att vara utan sina barn i två veckor.
Alltså, detta är ju inte ens mina barn men till och med jag får ont i hjärtat varje gång de ska åka.
Och hur ska det inte då kännas för den riktiga mamman och pappan???
Jag hoppas verkligen att jag aldrig någonsin kommer att behöva lämna bort mitt/mina barn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0