Söndag

Man kan lugnt säga att dagen gått i lugnets tecken. Rätt sällsynt i
mitt liv men tydligen välbehövligt. Började dagen med sovmorgon.
M kom in till´mig vid sjusnåret och tyckte att det var dags att stiga upp men
som tur var lyckades jag övertala honom att krypa ner hos mig. Det gjorde han
och sen sov vi båda till kl 10. Så himla skönt!

Har annars inte gjort många knop idag. Grabbsens mormor hämtade dem
vid tretiden. Jag lade mig då på soffan och tänkte vila ögonen en stund, vaknade
två timmar senare. Knallade över till goa grannen P som bjöd på nybakta bullar och for sen
och hyrde en film. För att stilla mitt dåliga samvete över min slappa dag packade jag
upp några kartonger innna jag slog mig ner i soffan igen =)

Det värsta är att jag nu känner mig trött trots allt sovande under dagen så
det blir nog inga problem att somna trots allt.

Idag fyller älsklingen 32 bast. Kan ju tyvärr inte överaska han eller nåt eftersom
han e så långt bort men får väl hit på nåt när han kommer hem. Grattis iaf!

Natti natti wherever u are!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ia

Skönt få vila ju.

Det ska jag göra idag. Jobbat som ett cp ihelg.

2009-08-31 @ 10:26:22
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0