Sol ute, Sol inne, Sol i hjärta.....

              
                  

Jaaa det är superfint väder idag och jag slutar kl 13:00.
Man har nog blivit lite knäpp när man tycker att man
nästan är ledig när man BARA jobbar 8 timmar.
Det känns iaf nästan som att jag är ledig idag hi hi

Vi tänkte åka till Poikki och bada med grabbarna. "Svämpa"
(N:s mamma) skulle fixa picknick så att vi kommer iväg snabbt.
Här i Kiruna vet man aldrig hur länge vädret håller i sig så
det gäller att ta tillvara på solen när den visar sig :-)

Idag är också mina underbara före detta svärföräldrar påväg
hit. De ska komma upp och fjällvandra lite och såklart titta på vårt nya
fina hus. Blir kul att träffa dem igen. De omger sig med så mycket positiv
energi att det är omöjligt att inte bli smittad.

Nu måste jag återgå till jobbet för en liten stund!

Soliga kramara till alla!

Kommentarer
Postat av: Ia

Månne hur du jobbar resten av veckan?

Nu är vi hemma! Kanske kan hitta på nåt nån dag med de små?

2009-08-03 @ 14:50:14
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0