Snart Helg =)

Är på jobbet men har kort dag idag så jag slutar redan kl 13. jippi!
Vi har mycket att hinna med innnan Måndag då N åker till Norge för att
jobba i två veckor.
Jo alltså jag ska ju inte bära allt för tungt så vi måste försöka få in så mycket
prylar i huset som möjligt så jag slipper bära.
Saker som måste hinnas med i helgen:
* Åka upp till Riksgränsen och ställa iordning i vagnen
* Hämta massa flyttkartonger.
Göra iordnig (så mkt som möjligt) i ungarnas rum eftersom de kommer på Sön.
* Koppla in tv, tv-spel och dvd ( Mycket viktigt när barnen kommer)
* Tömma det sista från källaren i läggan
* Hämta Melvins säng så han har någonstans att sova när han kommer
* Handla mat
* Leta fram varmare kläder till oss själva och barnen. (Börjar bli riktigt höstigt ute)

Och säkert en hel del annat som jag har hunnit glömma bort =)

Fick veta att det skulle ta mellan 2-4 veckor att koppla in bredband och digitaltv i huset......
Kan det vara möjligt? Man kanske ska börja lära sig att vara ute i god tid nån gång =S

Back to work! Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0