Ny vecka

Helgen spenderade vi i husvagnen i Gränsen. Det var extremt välbehövligt för
både mig och N. VI gjorde i princip ingenting mer än att ta det lugnt.
Den enda nytta jag gjorde var att måla ytterdörren som fått sig en omgång efter
vintern.
Sista tiden har ju varit rätt hektisk i våra liv så nu behövde vi ta igen lite mystid med
varandra.
Nu har hjärtat åkt till Norge och jobbat och jag och grabbarna är själv hela veckan.
Idag ska jag städa ur lägenheten (börja iaf) så att jag i slutet av veckan kan lämna
över nycklarna till nya ägaren.

I morse har jag varit på inskrivning hos barnmorskan =) Preliminärt datum är nu 20 februari hi hi
Konstigt att vara född 2010...... Född: 100220... Herregud vad gammal man själv är som är född på
70-talet liksom.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Ia

Ja gu så knäppt det datumet lät! ; ) Men va f- n. Är man född under ett annat decenium så är man...



Kommer o hjälper dej imorn.

2009-08-25 @ 21:29:36
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: My

Va kuuuul! Å spännki! Fattaru hur ballt detta är??? Så glad för er skull... Nästa steg är ultraljud, ååh ja vill oxå! Puss.

2009-08-25 @ 22:38:49
URL: http://www.systerstrul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0