Mysigt mysigt!!

Jag är verkligen ett riktigt mysmongo =) jag verkligen älskar att mysa.
Ja det är alldeles för sällan jag gör det eftersom jag aldrig anser att jag har
tid till det. Men när jag väl gör det njuter jag hundra procent.
Därför älskar jag oxå hösten jättemycket. Äntligen kan man börja
tända massa ljus på kvällarna och kura ner sig i soffan med filten.
Idag har det ju som alla Kirunianer vet spöregnat hela dagen, inte alls
särsklit kul egentligen men ändå ganska mysigt.
Det är ju faktiskt ok då att hålla sig inne hela dagen om man kännner för det.

Jag o M hyrde en barnfilm och har myst som sjutton hela kvällen. A skulle sova
hos en kompis så han drog dit direkt efter kalaset de vart på idag.
Lite komiskt att jag faktiskt går o lägger mig typ samtidigt som barnen på
kvällarna. Men det är ju sååååå skönt att krypa ner.
Jag trivs så himla bra i vårt nya hus och är fullkomligt såld på
vårt sovrum. Det är så mysigt trots att den sista avgörande touchen inte
är gjord.


Jahaja och då har man tydligen börjat att växa oxå......
Helt plötsligt inser man att magen faktiskt blivit större.
Folk ser det och kommenterar det =)
Hur tusan kommer jag att se ut om 5,5 månader om det fortsätter såhär?
ha ha
Jag blir väl förmodligen bauta stor, det vart min mor med mig iaf.....

Hoppas alla har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hehe,mystjejen de låter så härligt de du beskriver...huset & din trivsel :) Å du, slår du mig & gainar mer än 28 kg totalt...då ska du få en tårta! Puss!

2009-08-31 @ 08:25:20
URL: http://www.systerstrul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0