Jag hejar på YR

Nu är det verkligen sommar i stan he he.
Men vågar nog inte va för kaxig för då börjar det väl hagla istället.
Men ooh så fint väder det är. Det blev beachen igår.
Hade en rejält skön dag. Grabbarna badade för fullt medan
vi mest tog igen oss på stranden.
G & N från S-holm kom upp igår och jag guidade dem till stranden.
Nu har de inkvarterat sig i vår husvagn för lite fjällvandring.
På torsdag ska vi umgås med dem, undra vad man ska hitta på då?
Förslag?
Efter detta har jag bara ett skift kvar innan jag får lite välbehövlig
ledighet. Längtar!!!

Idag har jag börjat städa i huset. Nu är till och med fönsterbrädor och element på plats
så man börjar verkligen se resultatet. Nu är det bara att invänta
bänkskiva och diskbänk så kan vi sen göra köket helt klart.
Snart så....
Snart börjar det att köras lite grejer dit också hi hi


Kommentarer
Postat av: ia

ja vi hann förbi i huset igårkväll. HUR fint som helst ju : )

2009-08-05 @ 10:08:51
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter trevligt :) Kul när man börjar se resultat på allt jobb.. :)

2009-08-05 @ 19:22:55
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Emma

Gillar du Tokio Hotel?

Då bör du kolla in lite bilder jag själv har fotograferat på dom :)

lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker om bilderna och berätta gärna varför du gillar TH =)



Tävling kommer upp inom kort och det kommer att vara en tävling för alla Tokio Hotel fans only =)



Emma

2009-08-08 @ 20:02:37
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0