Hur får man tiden att gå ihop?

Jag skulle vilja veta hur folk gör för att få tiden att räcka till.........
Det är klart att det just nu är extra mycket att göra när vi
håller på att renovera och inreda ett helt hus.
Men ändå, det är så mycket som man vill och ska göra
hela tiden.
Man ska: Jobba, Träna, Laga mat, handla, Städa, fixa i huset, tvätta, sova och umgås..
Det är där det brister för oss just nu.
Vi hinner inte riktigt med varandra. Har dåligt samvete mot pojkarna
som har sommarlov nu. I början på sommaren tänkte jag att
vi har hur mycket tid som helst att umgås och nu har mer än halva sommaren gått ju.
Dessutom är ju pojkarna bara hos oss halva tiden. Nu på sommaren har vi
dem två veckor var.
För mig blir det mycket jobb och för N mest snickring i huset. Pojkarna
är ute och cyklar och leker med sina kompisar så det går väl ingen nöd på dem.
Men man vill ju göra mer saker tillsammans med dem.
Vi får väl försöka att ta igen det sen när huset är klart istället.

Men tänk att det tiden inte räcker till nu, hur tusan ska det då gå när
det kommer en till liten till familjen.... Alltså om ca 7 månader.
Ibland känns det som att man skulle vilja klona sig....

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag sa det till Peter när ni var här och sov att det syntes i dina ögon...men man vågar ju inte fråga ändå! Vad glad jag är för er skull! Ska bli roligt att sedan träffa den lilla filuren som bor där inne och snusa bebbe igen! Kram

2009-08-02 @ 20:36:09
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: Emma

Men hallå! Grattis!!! :)

2009-08-04 @ 08:24:25
URL: http://boulevard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0