Ge mig sömn

Har ett konstigt betéende just nu.
Hur trött jag än är så kan jag inte sova, skumt va?

Igår till exempel hade jag världens chans att få en lugn kväll
med en god natts sömn. Men icket.....
N och grabbarna åkte ju på IKEA och kom hem sent så
jag tänkte passa på att lägga mig tidigt eftersom jag
jobbar 06.00-18.00 hela helgen och att det nu är mitt femtonde skift på raken.
Så jag lade mig på spikmattan och redan vid halv 10 släckte jag dumburken och
somnade. Halv två vaknar jag klarvaken och kan sen inte somna om förrän 04.30
och sen ringde klockan kl 05:00. Lagom pigg............

Hur som helst. N verkade ha hittat allt vi skulle ha från IKEA.
Nu kan vi installera lite belysning i huset också.
Är rätt stolt över N som självmant erbjöd sig att åka på IKEA.
Jag vet ju att det inte direkt är det roligaste han vet. Brukar
ju normalt vara jag som planerar IKEA resorna.
Duktig kille!!!

Nu ska jag återgår till att försöka hålla mig vaken här
på jobbet :-)

Kommentarer
Postat av: Ia

Ja det där med sömnen känner jag mkt väl igen... Pytonjobbigt när det blir så.

Här packas det idag, o jag längtar sååå hem. Stuganblir det väl ti helgen el nåt. Får se, har ju ännu 2 veck kvar av sem! : ) M är väl riktigt mc- sugen, så han får väl köra av sig lite.....

Snyggt de blivit i köket. Blir kul se sen. Pyss!

2009-08-02 @ 14:27:04
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0