Män som hatar kvinnor...

Ja, vai var på bio igår och såg den.
Den var ju så himla bra, längesen man såg en så bra film faktiskt.
Man blev jäkligt berörd. Jag är ju en ganska känslosam person så ena
sekunden var jag så förbannad så jag höll på att flyga ur stolen och nästa satt jag
och grät som ett barn mot N.s axel.
Ni som känner min älskling vet ju vid det här laget att han inte är
så tuff och hård som många trott. Även han grät en skvätt... vilket inte alls
är ovanligt nu för tiden hi hi. Nu gråter jan ju titt som tätt..........

Vi är lite i valet och kvalet inför helgen... Vill ju inte missa en helg i husvagnen men
samtidigt känner vi att det hade vart skönt att bara vara hemma och mysa på.
Tänkte göra iordning färdigt här i hemmet och gå ut och käka på
nya reaturangen "Landströms" på Lördag då vi firar tvåårsdag.
Vi har nämligen en hel del att göra hemma och ska ju sen vara i fjällen
i en och en halv vecka........

Nåja ska kolla väderraportten och fundera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0