Intensiv helg...

Jorå satt.... Oss i ett nötskal... ha ha
Våran plan i helgen var att stanna hemma och fixa i lägenheten i lugn och ro och bara mysa på
med varandra. Men så blev det icket.
Fredag kväll körde vi bort massa grejer som inte får plats i vår vidunderliga lägenhet och passade
samtidigt på att hälsa på min söta lilla farmor.
Lördag morgon drog vi såklart ändå till Gränsen. Inte går det att hålla sig borta när det
är klarblå himel och strålande sol.

   

Så det blev en riktigt fin skotertur iallafall. Sen hem och ut och käka på Landströms på kvällen.
Riktigt god mat var det. Och eftersom vi nu bor i stan kunde vi ju unna oss att båda dricka vin och sedan
promenera hem, det kändes riktigt lyxigt hi hi. Längesen vi gjort så, alltid varit ngn som måste köra bilen hem annars.

Söndagen satte vi oss i bilen och åkte först på IKEA för att inhandla byråer så att vi kan få in alla våra kläder
någonstans. I lägenheten är det lite ont om garderober.  Och notera att vi i huset hade ett helt rum med kläder så
kanske man förstår problematiken. Nu ligger ALLA kläder i säckar huller om buller i sovrummet men det ska fixas idag.
Väl nere i Happis blev vi just lite överaskade när en vit minibuss körde upp bredvid och tutade och skrek som galningar..... Trodde först att det kanske var någon från Vojjakalla eller nåt så man hann ju bli lite nervig. Men så var
det Joel, Joel, Åsa och Lisa som varit på lite shoppingresa de med.

Efter IKEA åkte vi en liten svängom till Älvsbyn av alla ställen där vi blev en Ski-doo renegade 800 rikare.
Han till och med äta lite mat med N.s arbetskompis som bor där.

Nu vill jag oxå byta skoter så jag har satt min på annons, köp den vetja, den e grym!
http://www.blocket.se/vi/21040456.htm?ca=1_8_s

Nu ska jag göra ett ryck i hemmet, ser ut som ett bombnedslag!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0