Glad!

Har precis vräkt i mig e stooor portion mat. Var verkligen jättehungrig efter mina
lunchpass. Har ju ett lätt spinninpass och sedan ett Bodypumppass efter varandra
varje Tisdag. Det känndes att man inte tränat ordentligt under hela påsken dvs typ två veckor
och att man ätit allt för mycket godsaker.
Men det är så himla kul! Älskar att instuera. Just nu känns spinningen roligast men det är
nog mest för att jag kört så mycket Pump.

Ska snart åka iväg och hämta väldens bästa grabbar från skola och dagis. Sen hem  fixa
mat tills den tredje killen kommer hem frå jobbet.

I morrn kommer M ovh V som jag gick i skolan i Umeå med upp hit. Jag är så jätteglad för det och det ska bli så jäkla kul
att träffa dem igen, det är ju typ ett år sedan vi sågs sist. Vi ska åka upp till Gränsen redan
imorrn och sen ska de få uppdatera mig på allt skvaller jag missat eftersom jag är så tråkig
och bara håller mig i Kiruna. Hopas verkligen på fint väder så att de får bra åkning!

Kul, kul ,kul...............                            

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0