Gasen i botten...

Så kan man beskriva livet just nu. Men det e gött! Inte långt nu till en lång
underbar påskledighet......  Det är mycket förberedeler för att kunna vara ledig sen.
Det ska planeras, handlas och förberedas mat, packas, få iordning i hemmet, lastas och tankas
skotrar.Det är ingen lek!

Igår rensade jag bland våra kläder, det resulterade i två stooora sopsäckar fulla med kläder som inte
används. Det var blandat gamla skitkläder men även nya oanvända kläder med prislapparna på.
Kläderna körde vi till N.s kusin med flickvän som typ fick en ny garderob.
Kanske dags att sluta impulshandla så mycket?
Det var faktiskt inte så länge sedan jag senast rensade bort ungefär lika mycket kläder.

Tur i oturen är grabbarna nu med farfar i stugan och myser medans vi fixar till allt kaos här.
Vi åker och hämtar dem på Torsdag och sover en natt i stugan sedan åker vi raka vägen
upp till Gränsen.... Åhh vad jag längtar, ska bara mysa och göra roliga saker med mina grabbar.

Har varit och kört mina lunchpass nu och fastnade i soffan efter maten, börjar bli dags att hoppa
i duschen...... jag känner mig ganska ofräsch!

Får försöka skriva mer innan vi drar men nu måste jag börja göra någon nytta.....

Säger glad påsk redan nu ifall man inte hinner sen...

GLAD PÅSK!

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0