Välkommen till min nya blogg!

Jaha där ser man!

Mitt först inlägg gickåt skogen, lyckades skriva klart det och sen försvann det!
Kanske inte är något för en datamongo trots allt.

Hur som helst efter noga övervägande efter det här med att offlentiggöra sig själv så inser jag
att en blogg kanske inte är så tokigt trots allt. Jag är en tjej med stort baggage och för det mesta
stora funderingar om det mesta så jag tänkte att vaddå, detta måste ju vara ett bra sätt att ventilera litegrann.
Så slipper även min kära livskamrat höra på mina genomtänkta teorier om varför jag absolut behöver
20 vinterjackor eller en till likadan partytopp fast i en annan färg som ända ligger kvar i garderoben med lappen kvar efter
en månad.

Nä, jag tänkter fakstiskt ge det här bloggeriet en chans!!!
Så kolla gärna in lite då och då så ska vi se vad jag ska kunna åstadkomma.

Shop on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0