Trevlig helg!

Eftersom min vän befinner sig på andra sidan jordklotet för jobb så försökerjag att
aktivera mig på helgerna....Att vara ensam är inte särskilt kul.. BORING!
Har nog blivit alldeles för van vid sällis...
Första veckan gick fint, då hade jag hand om hans barn som för övrigt är de bästa
som finns. Hur som helst då fanns inte mycket tid till att fundera på ensamheten.
Andra veckan känndes rätt skönt att vara själv lite och pyssla på hemma och ta igen tid med vänner.
Tredje veckan = skittrist
Fjärde (denna vecka) = katastrof, jag saknar ihjäl mig! Vilket måste betyda att jag är för beroende av andra.
Det kan aldrig vara bra, det måste jag helt klart jobba på!

Åter till helgen: Fredag och middag hos S och M med några andra trevliga prickar, Sov över eftersom det även slunkit ner ett glas rödvin. Supertrevligt!

Lördag och julbord med ett utav mina jobb. I vanlig fall brukar det bli många julbord innan jul så man e spyless på
julmat när det är julafton men denna julen har vart annorlunda. Så jag frossade som en galning och
det var riktigt gott! Trevligt sällskap oxå, förutom någon enstaka som råkat få i sig lite mycket flytande. Men det är
som det brukar vara på julbord. Vi slutade givetvis på Ferrum vilket vi gott kunde ha skippat, samma gamla visa, med andra ord inte speciellt kul! Alltid roligast innan.

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0