Tillbaka på jobbet!

Jaha, nu är jag tillbaka på jobbet... Tillfälligt iallafall.
Jobbar måndag och tisdag och är sen ledig igen några dagar, så himla gött!

Julen har vart supermysig. Julaftonen började med att tomten dunsade in redan
tidigt på förmiddagen eftersom grabbarna skulle till sin mamma sedan.
Lagom till Kalle kom min underbart söta Farmor, faster med man och kusiner.
Vi käkade middag tillsmammans för att sedan åka upp till stan till min andra faster.

Där blev det fullt hus med fastrar, kusiner och barn. Riktigt trevligt och mång skratt.
Vi avslutade faktiskt för första gången nånsin (tror jag) kvällen hos en kompis eller rättare
sagt kompis pappa.  Vi kom hem ca halv två på natten och stupade i säng =)

Tänk att man kan bli så trött av att bara äta och slappa.......

Juldagen var det party och utgång... Superkul... och kön på Ferrum var mindre krävande än
väntat, tog bara 40 minuter att komma in.  Forts. följer................ 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Som den enda "bloggkompis" jag har. Så har jag "utmanat" dig hos mej..... Puzz

2008-12-30 @ 23:07:44
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som den enda "bloggkompis"jag har. Har jag "utmanat" dig hos mej.Ses imorn!!! Puzz

2008-12-30 @ 23:09:11
Postat av: Emma

Gott nytt år!!!

2008-12-31 @ 13:19:54
URL: http://boulevard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0