Nattuggla

Jag har extremt lätt för att vända på dygnet och det har lyckats göra nu.
Sen är det ju så battans mörkt ute hela tiden så det spelar ju ingen större roll
om man e vaken på dagen eller natten.

Har pratat med min kära vän jättelänge igen.. hi hi blir en dyyyyr teleräkning...
Nåja, nu vet jag iaf att han kommer hem på söndag kväll så nu räknar jag ner..
Saknar honom oerhört mycket......
Sen ska vi ha barnen här i två veckor över jul och nyår, ska bli mysigt.
Får se vad vi ska hitta på till nyår men blir nog mest troligt att vara i skogen och mysa, äta,
köra lite skoter och skjuta raketer.

Har slagit in lite julklappar till barnen idag... Måste nog köpa fler, ser ju futtigt ut =)
N har sagt åt mig att inte överarbeta det här med julklappar åt grabbarna men det är
ju så kul. Samma visa förra året.. Kom hem från Umeå med bilen full i julklappar åt grabbarna.

Har hört att föräldrar ofta köper mer till barnen än till sig själva men innefattar det även plastmamor som jag???
Tydligen... Går jag på stan och köper ngt till mig själv nu för tiden så slinker det alltid med ngt åt barnen oxå!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0