Ledaregenskaper?

Det förvånar mig hur vissa människor fungerar. Jag menar, vi är ju givetvis olika allihop men det är faschinerande att se
att vissa människor tror sig klara vad som helst medan andra inte alls tror på sig själva.
Mycket kommer givetvis från uppväxten!
Det gäller att bygga upp ett bra självförtoende under uppväxten samtidigt som det är oerhört viktigt att
kunna inse sina begränsingar oxå!!!

Jag tänker just nu på en speceill människa som jag tyvärr kommer i kontakt med allt för ofta just nu.. URK!
Det påverkar mig, jag blir förbannad!
Den här människan besitter inga ledaregenskaper över huvudtaget och har ingen självdistans alls. Det får den här människan att blunda för all sorts konstruktiv feedback (kritik).
Fattar inte hur man kan tro att man ska kunna leda andra människor när man inte alls kan lyssna och ta till sig andras
råd.
Om den här människan fortsätter att köra sitt race kan jag bara önska lycka till, det kommer att straffa sig... HÅRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0