Beroende!

Måste ju bara knyta an till mitt förra inlägg om att vara beroende av folk.
M talade om för mig att jag måste kunna njuta av att vara själv och att jag måste känna mig
trygg med mig själv. Jag har börjat jobba på det nu. 

 Några saker man slipper  när den andra hälften är hemma i huset:

-  Ploga gården minst två ggr om dagen
-  Vakna med frusen näsa när strömmen i huset lagt av
-  Skotta sig fram till förrådet för att sedan bära in två pallar med pellets (16kg/ säck)
- Fippla med skruvdragare och andra elektriska saker för att få julgrejerna på plats
-  Stå som ett frågetecken när tvättmaskinen inte centrifugerar kläderna
- Sova med dubbla täcken för att pelletskaminen inte vill fungera

Och så vidare..... Och jag som tycker att jag gör så himla mycket i hemmet.... Jo tjena!
Han är en klippa, min vän!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du lyssnar på honom!! Men nu är du bara OVAN att vara själv, jag känner inte så många som kan klara så mkt som du. Du e ju faktiskt en ganska strong women.... Sleep well. Pyzz

2008-12-16 @ 23:02:26
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0