Äntligen!

Jaha, då var det äntligen dags för min kära vän att komma hem...... Så skönt!
Ska hämta honom från flyget om ca en halvtimma. Så nu sitter jag här i mina nya underkläder ha ha
Jag är inte den typen som känner mig sådär skitläcker naken..... Känns mest fånigt på ngt sätt men
jag får väl ge det ett försök och låtsas vara helt avspänd......hi hi
Efter övervägande med K (killkompis) så blev det så. Han är ju kille så han borde ju veta vad
killar uppskattar

Svårt det där med att överraska..... tänkte lite mysig mat och sen ett skumbad på det!
Är det inte lite 80-tal med skumbad? Nåja det blir säkert mysigt.
Någon som har några bra förslag på hur man överaskar sin sambo? Tar gärna emot tips!
Det borde man nog egentligen göra oftare.

Annars blev helgen som utlovat jättelugn. Satt på skoter för första gången den här vintern,
så himla mysigt. Jag har verklgien längtat efter vintersäsongen. Vintern och Våren är ju
helt klart det bästa med att bo här uppe..

Ikväll har jag haft några vänner här på julfika, mysigt! Och deras bebisar är ju bara så underbara.
Kan ju inte låta bli att bli lite sugen själv också ;)

Nu är jag julledig och ska bara njuta av ledighet, god mat och vänner!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: FIa

Och inte har man tid för uppdatering heller när han kommit? :) Kram

2008-12-23 @ 06:09:58
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0